Batka Ignác "Igni": Miért nem hívsz?
Olyan jó volt minden perc, amit veled tölthettem el! Sajnos nem vagy már mellettem, Szeretlek tovább a dalszöveghez 16926 Batka Ignác "Igni": Sexy lady Sexy lady, sexy lady Szombat éjszaka, már jól érzem magam máris azon pörög az agyam, hogy milyen csajt viszek haza? S ahogy belépek ő rám néz ó a lányálom szép el nem felejtem 10865 Batka Ignác "Igni": Miért nem hívsz?
A Sony már a harmadik generációt fejlesztette ki a Reon Pocket nevű készülékből, ami nemcsak hűteni, fűteni is képes az embert. Valószínűleg nem túlzás azt állítani, hogy a nyári kánikulában már mindenkinek eszébe jutott, hogy milyen jó lenne, ha a klímát egész nap magunkkal tudnánk cipelni. Kiderült, ez a gondolat már a Sonyban is felmerült, olyannyira, hogy három évvel ezelőtt piacra dobta az első, viselhető klímát – írja a SoraNews24. A lap beszámolója szerint az elmúlt hetekben rengeteget adott el a gyártó a készülékből Japánban a kánikula miatt. A Reon Pocket egy nagyjából tenyér nagyságú eszköz, amit a két váll közé, a nyakra kell felerősíteni, így a hűvös levegőt az ember háta felé fújja. Az első ilyen készülék közösségi finanszírozós modellben készült el még 2019 júliusában: a 66 millió jenes (a mostani, háborús inflációban nagyjából 196 millió forintos) célösszeget egy hét leforgása alatt sikerült elérni. A Sony 2020-ban kezdte el árulni a terméket, és két nap leforgása alatt 10 ezer darabot szállított le.
Mi pasik nem igazán szeretjük, ha játszadoznak velünk. Ha a lány nem akar látni minket, mondja a képünkbe, és a dolog le van tudva. Na ez az, amivel a legritkábban fogsz találkozni. Az általános eset inkább az, hogy a srác megismeri a lányt, számot cserélnek, izgatottan felhívja, hagy 18 üzenetet, és sosem kap választ. Ez a történet mindenkivel megesik, aki próbál lányokkal ismerkedni. Ez nagyon frusztráló tud lenni. Félredobtad a személyes félelmeidet, odamentél a lányhoz, amivel nagy bátorságról tettél tanúbizonyságot, és úgy tűnt, minden sínen van, őszintén beszéltél vele, és kiderült, hogy ő nem volt őszinte. Miért történnek ezek? A lány miért nem tartja a szavát? "Miért nem hívott vissza? ", a nők kerülik a közvetlen konfrontálódást Ahhoz, hogy ezt megértsd, női perspektívából kell az egészet nézned. A nők sok mindent megtesznek, hogy elkerüljék a számukra kellemetlen szociális helyzeteket – akár hazudnak is. Sokkal egyszerűbb megadnia egy kamu számot, minthogy a képedbe mondja, hogy nem vagy neki szimpatikus.
Olyan pozíciót akar teremteni magának, ami megtartja abban a helyzetben, amit nagy nehezen, a munkájával és a tehetségével egyszer már elért. Én például azt szeretném, hogy a következõ filmemre is megkapjam a pénzt, hiszen, ha magam mögé nézek, egy egész sor fiatal filmrendezõt látok, akik nagyon tehetségesek, és megérdemlik, hogy szintén támogatást kapjanak, de persze csak úgy, ha közben én is kapok. MN: Tart az újabb filmesgenerációtól? SZI: Organikusan hozzátartozik a létünkhöz, hogy a fiatalok jelen vannak a világban, és ezt tudomásul kell venni. Az ember azonban harcol, mert úgy érzi, hogy van benne még erõ, energia. És ha nincs, vagy úgy érzi, hogy kevés, akkor megpróbálja ezt az energiát valahonnan elõteremteni - ebben a történetben a mi színésznõnk egy fiatal rajongóban, egy lelkes hívében találja meg az erõt; azt hiszi, az ifjúság elixírjét kapja meg tõle. Aztán persze rájön, hogy úgy szép, ahogy van, annyi idõsen, ahány. Én egyébként kicsit másképp látom a generációs kérdést - számomra nem generációk mentén válnak el egymástól a filmrendezõk, hanem azon az alapon, hogy ki az, aki akar közölni valamit, és ki az, aki nem.
Ma már mindenki tud filmet készíteni, a mozgókép az ifjabb nemzedékek anyanyelve, a gyerekek a tévén nõnek fel, elõbb tudják, milyen egy reklám, mint hogy megtanuljanak beszélni. A gyorsan vágott, röviden elmondott történet jó zenével a világ legtermészetesebb dolga, de nem árt mondani is valamit. Úgy gondolom, aki a tartalmas filmrõl beszél, annak mindent boldogan odaadok. Kétféle rendezõ van - az egyik, aki azért mesél el egy történetet, mert mindenáron filmet akar csinálni, a másik pedig azért csinál filmet, mert mindenáron el akar mesélni egy történetet. Hozzám ez a második csoport áll közel, az elsõtõl pedig azt kérdezem: miért hívsz a moziba, miért költsek rád ezer forintot, miért adjak neked két órát az életembõl? MN: Egy interjúban azt mondta, a Csodálatos Júlia bizonyos értelemben egy elsõfilmes rendezõ filmje. SZI: Ez az elsõ olyan forgatókönyv az életemben, amibe alig nyúltam bele, vagyis úgy viselkedhettem, mint egy felkérésre dolgozó filmrendezõ. Ez azonban nem azt jelenti, hogy nem találtam meg a történetben azt, amit elmesélhetek.
Kamo Gáz Kft, 2024